B

You're So Immature! *VALENTINE'S DAY*

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Sunday, February 10, 2019
  • Get Ready For Valentine's Day with These Awesome Relationship Tips! 🥰FOLLOW CARRINGTON:@CarringtonDurhamhttps://www.youtube.com/CarringtonOff...GET YOUR VALENTINE WASSABI MERCH NOW!http://www.AlexWassabi.comWassabi's MUST WATCH videos!: http://bit.ly/29yPBEHWatch every Wassabi CHALLENGE video!: http://bit.ly/29wKUeBNew Wassabi episode EVERY DAY!JOIN THE JOURNEY!Twitter: http://bit.ly/29A6ZIZInstagram: http://bit.ly/29NFnWrSecond Channel: http://bit.ly/2cU60JvFacebook: http://bit.ly/29LVthySnapchat: @RealAlexWassabiDon't forget to remember!If you're not smiling,YOU'RE DOING IT WRONG!! :)mKay bYe!Intro music by https://soundcloud.com/leyawn
  • Source: https://youtu.be/B8qycFZXFSg
Loading...

Comment

  • Xø Ella

    Xø Ella

     6 months ago +3880

    Single Squad Where Y'all at ✋😢

  • chauiiee Tran

    chauiiee Tran

     5 months ago +716

    A dollar?! I Saw A $100! XD

  • Monica R.

    Monica R.

     4 months ago +182

    “Pull her hair”
    “Give me my dollar back!”

  • XxGiGi’s MusicxX

    XxGiGi’s MusicxX

     3 months ago +75

    Aaron: there is a price
    Alex:what is it?
    Aaron:1 dollar.
    gives 100 dollars
    Later
    Alex: it didn’t work!
    Aaron: I have another idea
    Alex:what is it?
    Aaron:you have to pay
    Alex:ANOTHER DOLLAR! UGH
    gives another 100 dollars
    😂 😂 😂

  • Sierra Cheyenne

    Sierra Cheyenne

     5 months ago +408

    “pull her hair. girls love that”
    okay I see you 😂😏

  • Jackie M

    Jackie M

     6 months ago +1313

    I can’t get over the adorable voiceovers.

  • Elite JED

    Elite JED

     4 months ago +95

    “I can take care of your girl problems for a price”
    “How much?”
    “ONE DOLLAR”
    Me:😂

  • Gucci That’s all I got

    Gucci That’s all I got

     5 months ago +271

    Sad because someone who isn’t Lauren kissed Alex........ 😖😭😢
    Edit: hey guys thanks for all the comments lol! Also although there is only 103 likes thank you for all of them!!!!

  • •princess Puddie•

    •princess Puddie•

     5 months ago +32

    Me when my crush says hi
    Me:* faints *

  • Michael Harland

    Michael Harland

     4 months ago +16

    Did you notice when he said 'this better work or I want my 3 dollars back he put 4 fingers up 😂

  • Natalies Outlet

    Natalies Outlet

     6 months ago +3447

    THIS WAS THE CUTEST THING EVER. OMG THE VOICESSSS

  • It’s Izzy Martinez

    It’s Izzy Martinez

     5 months ago +163

    Alex gives his brother 100$ instead of 1$ funny 🤣😂

  • jb

    jb

     5 months ago +48

    Trust meh I’m a lady’s man Me: WHOA! I’m only a eater

  • MaD x woffy

    MaD x woffy

     23 hours ago +1

    What’s the song in the end called it’s so calm I love it 😍

  • Kien Lam

    Kien Lam

     5 months ago +60

    when alex says "if this doesnt work i want my three dollers back but alex holds
    up 4 fingers

  • Angelina Rodriguez

    Angelina Rodriguez

     6 months ago +948

    Aaron: there is a price
    Alex: how much
    Aaron: 1 dollar
    Alex:ughhhhh
    Alex: gives a 100 dollar bill
    Edit: omg I never had this much liked before thanks

  • Katerina

    Katerina

     5 months ago +22

    Lmao Aaron acting out the voice was funny 😂

  • AjKing 11

    AjKing 11

     5 months ago +24

    He said 3 dollars but he put up 4 fingers

  • JORIS MACIUS

    JORIS MACIUS

     5 months ago +17

    1st?
    why is the 0 coments

  • Slick Life

    Slick Life

     5 months ago +26

    Omg the voices are soo cuteeee it’s so bootiful my king has arrived to take me to heaven with the voice lmao