B

Team Heretics vs Midnight Esports | CWL Pro League 2019 | Cross-Division | Week 12 | Day 2

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Tuesday, July 2, 2019
  • Watch full Call of Duty World League match VODs, player interviews, highlights, and more at http://YouTube.com/CODWorldLeague
     
    Keep up with Call of Duty World League here:
    Twitch - https://www.twitch.tv/callofduty
    Twitter - https://twitter.com/CODWorldLeague 
    Instagram - https://www.instagram.com/codworldleague/
    Facebook - /CallofDuty/
    Web - http://www.CallofDuty.com/esports
     
    Download the Call of Duty companion Mobile App: https://www.callofduty.com/app
  • Source: https://youtu.be/Mmg4oJ4dw2s
Loading...

Comment

  • James Betts

    James Betts

     3 months ago

    32:00 oof

  • Andrew Does Life

    Andrew Does Life

     4 months ago

    Pipe down. You’re worthless. You’re not a friend of mine and I honestly hope the rest of your career is plagued with failure. You will never be a champion. You are a coward.

  • Sam Kim

    Sam Kim

     4 months ago +2

    Went from game 5 with optic to getting 3-0 smoke by midnight lmao wtf

  • iLoveEFFECT -

    iLoveEFFECT -

     4 months ago +2

    Royalty was frying and midnight is looking scary

  • Aaditya Shah

    Aaditya Shah

     4 months ago +4

    9:50
    25:32
    46:50

  • Freazy

    Freazy

     4 months ago

    42:25

  • uhmz1212

    uhmz1212

     4 months ago +9

    Im really enjoying watching midnight. I like there teamwork and plays kinda like geng.

    Lol kinda weird that as an optic fan i have 4 teams i rather watch then optic.

    100t
    Lg
    Geng
    Midnight 😅

  • Kk

    Kk

     4 months ago

    28:45 - 28:50 shit had me dying 💀💀💀💀

  • jorge alberto toca benitez

    jorge alberto toca benitez

     4 months ago

    Herectic que mierda está pasando porque todo esto están decepcionando a todos sus seguidodores ustedes un team luchadores están dejando muchos que desear que pena deben recuperarse hacer algo por favor

  • Alex Cruz

    Alex Cruz

     4 months ago

    Anyone wanna play runescape

  • ImJustNub

    ImJustNub

     4 months ago +9

    Why yall taking so long to upload optics matches

  • Monica Narvaez

    Monica Narvaez

     4 months ago +1

    Que le pasa a heretics ya no uiegan como antes parece que estan desmotivados y ya no ganan ni un partido ni si quiera le ponen ganas no emocion

  • Erick Montero

    Erick Montero

     4 months ago

    Y sukry?😢

  • R6IceFire

    R6IceFire

     4 months ago

    Cluster truck lol

  • Diego Torres

    Diego Torres

     4 months ago +1

    Que coño está pasando ? Tan bien empezamos y terminamos tan mal ? VAMOSSSS A PONERNOS LAS PILASS

  • ThE_JaX_ 9

    ThE_JaX_ 9

     4 months ago

    Y que paso de sukry

  • c001pers0n

    c001pers0n

     4 months ago +5

    I still miss old Midnight

  • Gabe

    Gabe

     4 months ago +1

    lucky sorta looks like a young john deacon